سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شهرى تو را از شهر دیگر بهتر نیست . بهترین شهرها آن بود که در آنت آسایش زندگى است . [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :6
بازدید دیروز :2
کل بازدید :1319
تعداد کل یاداشته ها : 4
103/2/15
7:25 ص

یکی از جدیدترین و متنوع ترین انواع پرده کرکره ای پرده زبرا میباشد که در طرح ها و رنگ های مختلف و بی نهایت قابل عرضه است پرده فروشی آرارات در کرج با داشتن انواع کالیته های پرده زبرا در کرج می باشد که شما میتوانید برای سفارش پرده زبرا با ما تماس بگیرید.

پرده های زبرا برای آشپزخانه، اتاف خواب، محیط اداری، ورزشی، بیمارستانی، مطب ها و برای پوشش روی اپن آشپرخانه ایده آل می باشند. این نوع پرد ها علاوه بر اینکه در طرح و رنگ دارای انواع مختلفی هیتند در سبک سایه روشن نیز دارای طرح های مختلفی هیتند که هر کدام در اجاد جلوه های بصری و زیباییی بخشی به محیط کمک شایانی میکند و با توجه به نوع کاربرد میتوان از مدل های سایه روشن پرده های زبرا نیز استفاده کرد.

انواع پرده های زبرا:

  • یکی از متداول ترین انواع پرده زبرا، زبرای کلاسیک ساده است که به صورت پارچه ای راه راه می باشد و در 2 لابه تولید شده اند که با جابه جا شدن لایه ها میتوان پرده را سایه روشن کرد و نور محیط و دید داخل را کنترل کرد که خود از مزیت این پرده ها می باشد.
  • نوع دیگر پرده های زبرا به صورت 2 مکانیزم می باشد که یک لایه از تور طرح دار و یک لایه ضخیم تر به عنوان آستر تولید میشود که هر کدام از این لابه ها به صورت مجزا بالا و پایین میشود. از مزیت های این مدل میتوان به داشتن نور بیشتر در هنگام بالا بردن آستر آن در اصطلاح حالت روشن آن اشاره کرد . این مدل پرده ها از قیمت بالاتری نسبت به مدل های معمولی برخوردارند.
  • مدل های جدیدتر پرده های زبرا دارای رزینهای تزیینی برای لبه پایین کار هستند که بسیار شیک و مناسب برای سالنهای پذیرایی و خانه های ویلایی می باشند و جلوه و نمای بسیار بی نظیری را توام با کاربردی بودن و راحتی به ما میدهند.در صورت استفاده ار این نوع پرده زبرا میتوان برای دکور پرده از بندهای مخصوی و یا انواع پارچه استفاده کرد.

برای شتشوی این نوع پرده ها پیشنهاد ما به عنوان فروشنده پرده زبرا کرج شستشو با بخار شوی در حالت نصب شده و شستشو با آب و مواد شوینده در حالت نصب شده میباشد . این نوع پرده ها در دسته پرده هایی که شستشوی اسانی دارند قرار میگیرد.

پارچه های مخصوص زبرا عمدتا به صورت وارداتی از ترکیه مبباشد و در ایران مونتاژ میشوند، البته انواع چینی پارچه نیز موجود است که کیفیت و قیمت پایین تری دارند.

برای سفارش پرده زبرا در کرج و پرده زبرا در فردیس با شماره زیر تماس بگیرید :

0937493395

 

 


97/2/2::: 4:57 ع
نظر()